Jak się z nami skontaktować?
Napisać pod adres e-mail: sklep@jung.net.pl lub zadzwonić pod numer telefonu: +48 22 506 50 41 / +48 22 506 50 42.
W jakich godzinach pracuje obsługa sklepu?
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od Poniedziałku do Piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.
Czy można odebrać towar osobiście?
Zakupiony towar można odebrać w naszym biurze handlowym pod adresem ul. Kramarska 10 lok. 1, 04-437 Warszawa po wcześniejszym ustaleniu z obsługą sklepu.
Czy posiadamy towary wystawowe?
Posiadamy tablice przykładowych przełączników, przycisków i ramek różnych serii w różnych kolorach.
Czy można kupić towar w biurze handlowym?
Zakup towaru jest jak najbardziej możliwy, ale ponieważ posiadamy magazyn zewnętrzny, na odbiór towaru i tak trzeba poczekać przynajmniej jeden dzień roboczy.
Ile czasu trwa realizacja zamówienia?
Jeśli posiadamy dany produkt na magazynie, jest on zwykle gotowy do odbioru lub wysyłki w terminie 2-óch dni roboczych. W przypadku mniej popularnych, droższnych lub spersonalizowanych produktów realizacja zamówienia moża potrwać nawet kilka tygodni w zależności od terminów wysyłek od producenta znajdującego się w Niemczech.
Czy mogę otrzymać swoje zamówienie szybciej?
Wszystkie sklepy w Polsce otrzymują towar od tego samego dystrybutora, który zaopatruje się bezpośrednio u producenta w Niemczech. A ponieważ marka JUNG oferuje tysiące różnych produktów, szansa na szybszą realizację lub na to, że inny sklep będzie w stanie zrealizować zamówienie szybciej jest doprawdy minimalna.
W przypadku innych pytać prosimy o kontakt z obsługą sklepu!